کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان
نوشته شده توسط : pari

کلینیک و مرکز فیزیوتراپی در ستارخان ، مرکزی است که خدمات تخصصی در زمینه درمان بیماری های عضلانی وعصبی فعالیت می کند. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات درمانی با روش فیزیوتراپی دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان

کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان ، خدمات فیزیوتراپی را با توجه به بروزترین روش های درمانی با حضور فیزیوتراپیست های با تجربه و متخصص ارائه می کند. کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان با هدف درمان و توان بخشی و افزایش سطح سلامت افراد جامعه، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که شامل حضور فیزیوتراپیست های باتجربه، هزینه های پایین، خدمات درمان تخصصی، زمان کاری منعطف و تنوع در روش های مختلف فیزیوتراپی می باشد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات فیزیوتراپی دارید، با کارشناسان کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان تماس حاصل فرمایید.


مرکز فیزیوتراپی در ستارخان

مرکز فیزیوتراپی در ستارخان ، مکانی جهت ارائه خدمات تخصصی درمان بیماری با استفاده از روش های مختلف درمانی می باشد. از روش های درمانی که در مرکز فیزیوتراپی در ستارخان مورد استفاده قرار می گیرد، مگنت تراپی، الکتروتراپی، لیزرتراپی، مغناطیس درمانی، اولتراسوندتراپی، کامپرشن تراپی، ماساژ درمانی، سوزن خشک، شاک ویوتراپی، الکتروآکوپانکچر و روش های دیگر می باشد. مرکز فیزیوتراپی در ستارخان با حضور تیم مجرب و متخصص، کلیه خدمات فیزیوتراپی را با هدف بهبود وضعیت بدنی و توانبخشی بیماران ارائه می دهد.


فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان

فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان ، روشی درمانی است که جهت کاهش دردهای ناشی از کشیدگی عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. از رویکردهای درمانی که در مرکز فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان وجود دارد، مدالیتی های الکتروتراپی، کمپرس سرد یا گرم، کشش دستی، تقویت بافت نرم، تمرینات قدرتی و آموزش به بیماران می باشد. از فعالیت ها و خدمات دیگری که در مرکز فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان توسط فیزیوتراپیست انجام می شود، اصلاح فرم بدن، نحوه راه رفتن، فعالیت ها و نوار درمانی می باشد.


فیزیوتراپی عصبی در ستارخان

فیزیوتراپی عصبی در ستارخان ، شامل درمان بیماری های مربوط به اعصاب مغزی، اعصاب نخاعی و سیستم عصبی سمپاتیک و پاراسمپاتیک می باشد. بیماری هایی که با روش فیزیوتراپی عصبی در ستارخان درمان می شوند، شامل فلج بل، گیرافتادن اعصاب، سندرم گیلن باره و پولیومیلیت می باشد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات فیزیوتراپی عصبی در ستارخان دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


خدمات فیزیوتراپی در ستارخان

خدمات فیزیوتراپی در ستارخان ، شامل استفاده از انواع روش های فیزیوتراپی است که جهت درمان اعضای مختلف بدن ارائه می شود. از خدمات فیزیوتراپی در ستارخان، می توان به فیزیوتراپی ستون فقرات، زانو، دست، آرنج، فک و صورت، قفسه سینه، شانه و سرشانه، کمر، مچ پا، مچ دست، نواحی پا، لگن، گردن و زانو اشاره نمود. روش های درمانی که بخشی از خدمات فیزیوتراپی در ستارخان می باشد بسیار متنوع است که شامل الکتروتراپی، طب فشاری، طب سوزنی، کشش ستون فقرات، ماساژ درمانی، سوزن خشک، درمان دستی، ورزش درمانی و روش های تخصصی دیگر می باشد .

 منبع : کتاب نقره ای 




:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: